Pagina's

"Plaats in shoppingbag"


Het is misschien een slechte hobby, maar ik vind het heerlijk om winkelmandjes te vullen op internet, soms reken ik daarna niet eens af en vul ik mijn winkelmand met een waarde van honderden euro's. Om vervolgens snel op "sluiten" te klikken.
Vandaag mocht ik van mezelf echter wél afrekenen, bij de H&M. Het is misschien niet veel, maar het afrekenen gaf toch weer een voldoening!



Deze bikini heb ik al een jaartje in de kleur fel abrikoos, zoals H&M dat noemt. Toen ik zag dat ze dit jaar ook een witte versie ervan verkopen hoefde ik niet lang na te denken: me wants!
De bikinitop kost €9,95 en het broekje kost €7,95. 

Ik heb een hekel aan kleine strandlakens waar je niet helemaal oppast. Dit laken van H&M is eigenlijk ook niet zo lang, namelijk maar 165 cm. Maar aangezien ik 10 cm kleiner ben pas ik hier makkelijk op!
Nu maar hopen dat ik niet de hele dag trek in ijsjes krijg van deze handdoek.
Het strandlaken kost €7,95 en heeft een afmeting van 80x165. 


Tot slot deze slippers. In de zomer leef ik op deze slippers van de H&M en ik koop ze altijd in verschillende kleuren. Helaas hebben ze dit jaar veel neonkleuren in hun zomercollectie en daar ben ik niet zo'n fan van. Daarom alleen deze zwarte. De slippers kosten €4,95 en overleven het maar één zomer, maar ik vind ze heerlijk lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten