Pagina's

Mijn favoriete parfums *

Ik ben gek op parfums. Ik hou ervan om lekker te ruiken en vaak verschijnen de geurtjes in mooie flesjes om bij weg te zwijmelen.
Ik heb niet veel parfums omdat ik erg kieskeurig ben wat betreft geuren, ik heb wel een heleboel testers, vaak neem ik zo'n tester mee in mijn tas, op vakantie of tijdens het uitgaan. Super handig.
Maar mijn favoriete full size luchtjes staan te pronken op mijn kastje, vandaag laat ik ze aan je zien.
Allereerst een heel populaire parfum. Lady million van Paco Rabanne. Ik heb al een flesje opgemaakt en kocht daarna meteen een nieuwe. Ik doe hem niet vaak op, maar als ik dit luchtje op doe krijg ik vaak te horen dat ik erg lekker ruik! Zelf ruik ik het luchtje ook nog erg lang want hij vervliegt gelukkig niet zo snel!
De geur bestaat uit de volgende bestanddelen:

Top : neroli, limoen, zoete sinaasappel, framboos, mintHart : Afrikaanse oranjebloesem, jasmijn, gardenia, pioenroosBasis : patchouli, honing, vanille, kashmir

Voor 43,95 koop je de 30 ml uitvoering.

Het tweede parfum is Chloé van Chloé, ondertussen heeft Chloé ook een nieuw parfum "Love", maar ik blijf deze lekkerder vinden.
Chloé ruikt iets chiquer dan Lady million en vind ik echt een luchtje voor wanneer je uit eten gaat bijvoorbeeld. 
De ingrediënten van deze geur zijn onder andere: honing, roos, pioen, lychee, fresia, magnolia, amber en ceder.
Hmmm, vooral amber en ceder vind ik fijne geuren!

Chloé van Chloé kost €71,95 voor een flesje van 50 ml.

Ten slotte een wat goedkoper, maar niet minder lekker, parfum. Heat van Beyoncé.
Ik heb deze parfum nog niet zo lang, maar hij ruikt zo lekker! Echt perfect voor de zomer. Voor wat de parfum kost zou je verwachten dat het luchtje snel vervliegt, maar dat is helemaal niet zo. De parfum blijft zeker een halve dag hangen.
De basis van de geur bestaat uit reuzenpijnboomhout, tonkabonen en amber.
Hele onbekende ingrediënten, maar zeker het ruiken waard!

Heat van Beyoncé kost 22,95 voor een flesje van 30 ml.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten